Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Po przekręceniu kluczyka w TDI AGR nie tyka pod maską

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Po przekręceniu kluczyka w TDI AGR nie tyka pod maską

    Kiedyś można by jeszcze wrócić do Rabsztyna ale rozumiem, że teraz szukamy czegoś "śląskiego", najlepiej od wschodniej strony

  • #2
    Po przekręceniu kluczyka w TDI AGR nie tyka pod maską

    Witam mam octavie 1.9tdi silnik AGR przy około 3 tys obrotów jest taka dziura jakby odcinał paliwo i dalej nie idzie jechać (tzn wiecej juz sie rozpedzic) i wtedy jest silnik zamulony juz nawet od dolnych predkosci i biegów a jak na nowo włącze jest znowu OK o ile nie przejde tych 3 tyś...

    Czytałem juz na tym forum o tych n75 mieszkach kierowniczkach przepływkach itd.. nie mam czasu jechac na ten komputerek ale i tak slyszałem ze moze on powiedziec ze jest ok..

    W tych wszystkich wypowiedziach wyczytałem (i z tego wnioskuje) że zespuł sie zawór n75 prawie na 100% bo nie tyka mi juz nic pod maska jak ustawię kluczyk na zapłon ( nie odpalę tylko włącze kontrolki) .
    Moje pytanie jest takie czy to co tykało to był ten n75 ? i czy smiało kupic w allegro takiego pierburga? czy jednak wydac te 50 zł na tego kompa?

    Z góry dzieki za wskazówki ?

    Komentarz


    • #3
      Re: Po przekręceniu kluczyka w TDI AGR nie tyka pod maską

      Zamieszczone przez LopikOctavia
      Moje pytanie jest takie czy to co tykało to był ten n75 ? i czy smiało kupic w allegro takiego pierburga?
      Zawór N75 wydaje z siebie dziwne dźwięki i bywa przyczyną notlaufa.Najlepiej,gdybśy od kogoś posiadającego taki motor pożyczył na kilka chwil zawór i spróbował na swoim.Jeśli będzie ok.to sprawę masz rozwiązaną.Ważne,aby zawór był z silnika AGR,bo w innych rechotach N75 jest nieco inny.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz


      • #4
        Czy to sie łatwo demontuje cyk cyk te wężyki i wypiac kostke i mam w reku go?. Mam jednego kuzyna tylko nie wiem co on ma za silnik tzn czy AGR ale samo to że nie tyka nie świadczy o tym ze jest zepsuty?

        Komentarz


        • #5
          LopikOctavia, Właśnie tak się go zdejmuje.

          Objawem,że może być zepsuty jest notlauf.Jeśli nie cyka,może to oznaczać,że spiekły się styki i nie działa.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz


          • #6
            przy okazjui zaworu N75 mam pytanie - czy podczas włączenia klimy on też powinien cykać - mnie w tym momencie milknie - spadają obrotu wilnika tak jakby silnik byl przeciężaony - to akurat jest normalne, moc jest prawie taka sama. NIE CZUĆ przy klimie i bez cykajacego N75 jakby chcial jechac a nie mógł, raczej wygląda wszystko było ok. jednak od pewnego czasu mam spalanie wieksze - na połowie banku tylko po mieście jakieś 350 km. robie
            Damian

            Komentarz


            • #7
              Witam to znowu ja jeszcze do dziś nie wymieniałem tego zaworka n75 juz nawet ra zkupiłem na allegro ale wtyczka była kwadratowa wiec zrezygnowałem ... Dziś tak znudów zwaliłem te węzyki i zdemontowałem ten zawór wziołem ładowarke do wkretarki 12v i drucikami wzbudzałem ten zwór zero reakcji... nadmuchałem w niego troche kropel wody wyleciało znowu pod prąd zero reakcji ogólnie dmuchałem gdzie sie dało nastepnie walnąłem porządnie tym o ziemie z 4 razy i spowrotem do auta załozyłem no i cyka tylko czasem tak głosniej czasem tak ciszej ale cyka jutro jazda próbna gdzieś powyzej 120km/h i zobczymy czy zatnie się turbo hmm ciekawe.. ale jak co to bym juz wiedział ze wina n75 raczej a nie moze tych kierowniczek i innych cudów w turbo co drogo kosztuje.... Jak sprawdze to dam znac czy chodzi czy nie..

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez LopikOctavia
                a nie moze tych kierowniczek i innych cudów w turbo co drogo kosztuje....
                w AGR nie masz kierowniczek,albo n75 ,albo przepływka z naciskiem na to pierwsze.
                Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
                Skoda Octavia Combi 2001 AGR
                Skoda Superb 2004 AWX
                Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

                Komentarz


                • #9
                  LopikOctavia, jak nie chcesz sie zvagowac co by ulatwilo szybka diagnoze to polacz niebieski wezyk z czerwonym wezykiem omijajac zawor n75. Jesli nie bedzie zamulal na wyzszych obrotach to n75 padl, jesli bedzie dalej to samo to wezyki dziurawe albo cos z wastegatem. Polaczenie wezykow czerwonego i niebieskiego z pominieciem n-75 powoduje otwieranie klapki upustowej w turbinie wraz ze wzrostem ciesnienia i przez to ogranicza sie doladowanie do 0,5 - 0,6 bar.
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X